Car4BusinessComunicate de presă

BMW Group – compania auto premium nr.1 în lume

Al optulea an consecutiv de vânzări-record.

BMW Group a reuşit al optulea an consecutiv de vânzări record, cu un total de 2.490.664 (+1,1%) de automobile BMW, MINI şi Rolls-Royce livrate global în 2018. Cele mai bune date din istorie au fost obţinute atât de BMW, cât şi de Rolls-Royce, în timp ce portofoliul de automobile BMW şi MINI electrificate al companiei a înregistrat creştere de 38,4% în comparaţie cu anul precedent. Acest rezultat al vânzărilor reconfirmă poziţia BMW Group de principal constructor de automobile premium la nivel global.

Previziune pozitivă pentru 2019: se aşteptă o creştere a vânzărilor

Privind în perspectivă spre următoarele 12 luni, BMW Group crede că actuala ofensivă de modele va avea ca rezultat o creştere continuă a vânzărilor. “În timp ce ne aşteptăm la condiţii de piaţă care să rămână dificile în acest an, noile modele precum BMW X7 sau a şaptea generaţie BMW Seria 3, combinate cu o preocupare mai mare pentru clienţii noştri şi nevoile lor, înseamnă că noi, la BMW Group, ne vom continua drumul de succes. Ne aşteptăm la o creştere uşoară a vânzărilor în 2019, în timp ce ne menţinem accentul clar pe profitabilitate”, a declarat Pieter Nota, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG şi responsabil pentru vânzări şi brand BMW.

Rezultat-record pentru BMW în 2018: creştere condusă de modelele X şi BMW Seria 5

2018 a consemnat cel mai bun rezultat de vânzări din întreaga istorie a mărcii BMW, cu un total de 2.125.026 (+1,8%) de automobile livrate pe mapamond. Cei mai importanţi vectori de creştere a mărcii au fost modelele BMW X: datorită introducerii BMW X2 la începutul anului 2018 şi extinderii producţiei BMW X3 în China şi Africa de Sud, alături de SUA, vânzările totale ale familiei BMW X au crescut cu 12,1%, la 792.590 de unităţi. Aceasta înseamnă că aceste modele SAV premium reprezintă 37,3% din totalul vânzărilor BMW în 2018 (33,8% în 2017). Un alt vector semnificativ de creştere pentru marcă a fost BMW Seria 5, care a fost disponibil integral pe toate pieţele în 2018. Vânzările celui mai popular sedan business premium din lume au crescut cu 12,7% în 2018, totalul livrărilor către clienţii de pe mapamond fiind de 328.997 de unităţi.

Obiectiv îndeplinit: peste 140.000 de automobile electrificate livrate în 2018

Gama largă de automobile electrificate BMW Group (electrice şi hibride plug-in) continuă să atragă un număr tot mai mare de clienţi, confirmând rolul de lider al companiei în mobilitatea electrică premium. În total, 142.617 automobile BMW şi MINI electrificate au fost vândute în lume în 2018, o creştere de 38,4% faţă de anul anterior. Modelul plug-in hybrid BMW 530e a fost cel mai bine vândut automobil electrificat al companiei în 2018. În total, în lume s-au vândut 40.260 de unităţi, reprezentând 12,2% din vânzările BMW Seria 5 Sedan globale. De asemenea, a fost cel mai bine vândut automobil plug-in hybrid în segmentul superior al anului în SUA. MINI Countryman Cooper S E ALL4 a fost livrat către 13.219 clienţi de pe mapamond, reprezentând 13,3% din totalul vânzărilor MINI Countryman. 2018 a fost al cincilea an consecutiv de creştere a vânzărilor BMW i3. Introducerea unei baterii noi, mai puternică, a ajutat creşterea vânzărilor i3 cu 10,6% în 2018, la un total de 34.829 de livrări în lume.

Lasă un răspuns